democracia

Que sucede cuando 4 viejos amigos, derrotados en 1000 y una batallas se juntan para hablar de la iniciativa Podemos.
Si lo quieres saber tendrás que escucharlo en El pistolero zurdo.

 

2 thoughts on “Podemos o podemos en el Pistolero zurdo

  1. la de tiempu que llevan cambiando los tiempos y la respuesta sigue tando en el aire, en el de les ondes libres, por poner, que pa eso tan les radios libres, pa trasmitir ondes al aire libre; los “medios alternativos” igual tan pa dir faciendo curriculo y entrar a vender tu capacidad en una empresa de “cominicación”, que unu no tien ná contra que la xente se busque la vida como puea, pero eso ye eso y libertá ye otro.
    Igual que uno ye que la vida tea estrumiá y afisiá y haiga quien tenga empatía co los gritos que glaya y sea a espresalos dende lo más auténtico de les sus entendeeres, y otro ye que haiga que encargái a quien siente el dolor de la xente que lu remedie allí onde el dolor se empaqueta y distribuye en demientres la xente lo único que fai por remediase ye dái el mandáu al empáticu. ¿a que nun se remedia nada asina? na más que emplastos, vamos. Y controlar la fábrica de empaquetao y distribución del dolor ¿va impedir que el dolor cese?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>