El pasáu xueves 22 d’avientu, un miembru de l’Asamblea de RadioQk, tuvo como ponente convidáu na Tertulia Cultural Enrique García Rendueles, en Xixón. Na so charra faló sobre la situación de les radios asturianes dempués lo asocedío nes caberes feches.

La Dirección Xeneral de Telecomunicaciones mandó-yos a les comunidaes de vecinos onde tán instalaes Radio Sele, Radio QK y Radio Kras una carta amenazante pidiendo la identificación de los propietarios de les antenes d’emisión, esplicó el compañeru. Énte esta situación les radios asturianes entamen una campaña de protesta y difusión de la problematica basada na defensa de la llibertá d’espresión, la d’asociación y auto-organización pa desendolcar los sos propios proyeutos, la defensa de los medios de comunicación comunitarios como una ferramienta al serviciu de la sociedá civil y la defensa de lo “pro-común”, escontra lo estatal o autonómico.

Nel actu falóse amás de la hestoria de radioQk nos caberos 28 años, y fizose un repás a la situación de los movimientos sociales n’Asturies y tamién de dalgunos puntos importantes dientro de la esperiencia organizativa de la emisora carbayona.

Pa los compañeros de la Qk ye necesario “potenciación de les Asamblees como método de xestión”, amás de “crear espacios abiertos onde pueda trabayase en común”.

Pa los responsables de Radio Qk “esti conflictu que acaba d’entamar tien pinta de ser llargu y que nun ye daque aislao, pues vien pasando dende hai tiempu a otres radios de tol Estáu español”. La siguiente problemática albidren “vendrá de la SGAE”.

ASTURNEWS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>